مستاجران جدید

وبلاگ گروه نمایش مستاجران جدید

مستاجران جدید

وبلاگ گروه نمایش مستاجران جدید

بر پهنا

من گریه کردم وپادشاه بزرگ که پنداشت یاغی شده ام مرا به صد ضربه

 شلاق محکوم کرد و دو روز وقت داد شلاقم را خودم انتخاب کنم و من

از میان هزاران آلت شکنجه و زجر خواستم شلاقی بسازند از جنس زبان

 مردم.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
کهره یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:22 ب.ظ

من سلام میکنم اسی و دوستان

کهره جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ق.ظ

۸۷ برات همراه باشه با کار فعالیت هنری و شخصی اسی /برای تک تک گروه هم امیدوارم

گربه ایتالیایی جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ

ارزوی سال خوب.... برای...تو...و...جامعه ی...تئاتر........ گربه ی تنها ایتالیا

بلوچی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ق.ظ http://www.parparook.blogsky.com

سلام سال جدید مبارک
حضورت رو تبریک می گم

Behroz دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ب.ظ

Salam esmaeil jan sale no mobarak sal khobi dashte bashi

جغد بندری یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ http://joghd11.blogsky.com/

سلام.
شاملو وار...
امید به خدا سال همون سال خودت بشت.
درود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد